جستجو
محصولات
    فهرست نزدیک

    پیچ سر سیلندر 405 نیم رزوه GISP

    تولید کننده: GISP
    پیچ سر سیلندر 405 نیم رزوه GISP، یک قطعه مهم در سیستم موتور پژو 405 است که وظیفه اتصال محکم سر سیلندر به بلوک موتور را دارد. این پیچ با طراحی دقیق و کیفیت ساخت بالا، از نشت گاز و مایعات درون موتور جلوگیری می‌کند.
    750,000 ریال
    i h
    پیچ سر سیلندر نیم رزوه GISP از جنس فولاد مقاوم ساخته شده و به‌گونه‌ای طراحی شده است که فشار بالای داخل موتور را تحمل کند. این پیچ‌ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تولید شده و دارای خاصیت ضدزنگ و مقاوم در برابر حرارت و فشار هستند. پیچ سر سیلندر به‌صورت نیم رزوه طراحی شده تا بهترین تماس و فشار را بین سر سیلندر و بلوک موتور ایجاد کند و از نشت مایعات و گازها درون موتور جلوگیری کند. این پیچ‌ها به دلیل دقت بالا در ساخت، دوام طولانی‌تری دارند و از خرابی‌های زودرس جلوگیری می‌کنند.
    • تحمل فشار و حرارت بالا
    • جلوگیری از نشت مایعات و گازها
    • مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی
    • افزایش دوام و عملکرد موتور
    پیچ‌های سر سیلندر در نقاط اتصال سر سیلندر به بلوک موتور نصب می‌شوند و وظیفه محکم نگه‌داشتن سر سیلندر را دارند.

    علائم خرابی:

    • نشت روغن یا آب از سر سیلندر
    • کاهش قدرت موتور
    • صدای غیرعادی از موتور
    • افزایش دمای موتور
    • کاهش فشار روغن
    پیچ‌های سر سیلندر معمولاً در هنگام تعمیرات اساسی موتور یا تعویض سر سیلندر باید تعویض شوند. این پیچ‌ها پس از هر بار باز شدن نیاز به تعویض دارند
    عدم تعویض پیچ‌های سر سیلندر به‌موقع می‌تواند منجر به نشت مایعات، خرابی سر سیلندر، کاهش قدرت موتور و حتی آسیب جدی به بلوک موتور شود.
    پیچ سر سیلندر نیم رزوه GISP از جنس فولاد مقاوم ساخته شده و به‌گونه‌ای طراحی شده است که فشار بالای داخل موتور را تحمل کند. این پیچ‌ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تولید شده و دارای خاصیت ضدزنگ و مقاوم در برابر حرارت و فشار هستند. پیچ سر سیلندر به‌صورت نیم رزوه طراحی شده تا بهترین تماس و فشار را بین سر سیلندر و بلوک موتور ایجاد کند و از نشت مایعات و گازها درون موتور جلوگیری کند. این پیچ‌ها به دلیل دقت بالا در ساخت، دوام طولانی‌تری دارند و از خرابی‌های زودرس جلوگیری می‌کنند.
    • تحمل فشار و حرارت بالا
    • جلوگیری از نشت مایعات و گازها
    • مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی
    • افزایش دوام و عملکرد موتور
    پیچ‌های سر سیلندر در نقاط اتصال سر سیلندر به بلوک موتور نصب می‌شوند و وظیفه محکم نگه‌داشتن سر سیلندر را دارند.

    علائم خرابی:

    • نشت روغن یا آب از سر سیلندر
    • کاهش قدرت موتور
    • صدای غیرعادی از موتور
    • افزایش دمای موتور
    • کاهش فشار روغن
    پیچ‌های سر سیلندر معمولاً در هنگام تعمیرات اساسی موتور یا تعویض سر سیلندر باید تعویض شوند. این پیچ‌ها پس از هر بار باز شدن نیاز به تعویض دارند
    عدم تعویض پیچ‌های سر سیلندر به‌موقع می‌تواند منجر به نشت مایعات، خرابی سر سیلندر، کاهش قدرت موتور و حتی آسیب جدی به بلوک موتور شود.