جستجو
محصولات
    فهرست نزدیک

    پیستون روا استاندارد بدون رینگ عظام

    تولید کننده: عظام
    پیستون روا استاندارد بدون رینگ عظام یکی از قطعات مهم موتور است که در فرآیند احتراق و تولید نیرو نقش حیاتی دارد. این پیستون با طراحی استاندارد برای خودروی روا، از آلیاژ مقاوم در برابر حرارت و فشار بالا ساخته شده است. علائم خرابی پیستون شامل کاهش قدرت موتور، صدای غیرعادی، دود آبی از اگزوز و افزایش مصرف سوخت و روغن است. عدم تعویض به‌موقع پیستون خراب می‌تواند باعث آسیب جدی به موتور و افزایش هزینه‌های تعمیرات شود.
    23,500,000 ریال
    i h
    پیستون یکی از مهم‌ترین قطعات داخل موتور است که در فرآیند احتراق نقشی حیاتی ایفا می‌کند. این قطعه به‌صورت استوانه‌ای طراحی شده و وظیفه اصلی آن ایجاد حرکت خطی در سیلندر است که به حرکت چرخشی میل‌لنگ تبدیل می‌شود. پیستون‌ها از طریق ترکیب سوخت و هوا در محفظه احتراق نیرو تولید می‌کنند و به این ترتیب، موتور خودرو توان لازم برای حرکت را فراهم می‌آورد.
    مشخصات و کاربرد پیستون روا استاندارد بدون رینگ عظام:
    • جنس و ساختار: پیستون‌های تولید شده توسط عظام از آلیاژهای مقاوم در برابر فشار و حرارت بالا ساخته می‌شوند تا توانایی تحمل شرایط سخت داخلی موتور را داشته باشند.
    • استاندارد بودن: این پیستون برای خودروی روا طراحی شده و به‌طور دقیق با استانداردهای مربوط به این خودرو و موتور 1800 سی‌سی آن سازگاری دارد.
    • بدون رینگ: این مدل پیستون بدون رینگ عرضه می‌شود، به این معنی که باید به‌طور جداگانه رینگ‌های مناسب برای آن تهیه و نصب شوند.
    نقش پیستون در موتور
    پیستون‌ها در داخل سیلندرها حرکت می‌کنند و این حرکت به چهار مرحله اصلی در فرآیند احتراق منجر می‌شود:
    1. مکش: در این مرحله، سوپاپ ورودی باز شده و مخلوط هوا و سوخت به داخل سیلندر کشیده می‌شود.
    2. فشرده‌سازی: پیستون به سمت بالا حرکت کرده و مخلوط سوخت و هوا را فشرده می‌کند.
    3. احتراق: در این مرحله، شمع جرقه می‌زند و مخلوط فشرده‌شده را مشتعل می‌کند که باعث انفجار و حرکت پیستون به سمت پایین می‌شود.
    4. خروج: پیستون مجدداً به بالا حرکت می‌کند و گازهای سوخته از طریق سوپاپ خروجی به بیرون هدایت می‌شوند.
    علائم خرابی پیستون:
    • کاهش قدرت موتور: خرابی پیستون باعث نشت فشار از محفظه احتراق می‌شود و قدرت موتور را به‌شدت کاهش می‌دهد.
    • صدای تق‌تق از موتور: اگر پیستون یا رینگ‌های آن خراب شوند، ممکن است صدای غیرعادی از موتور شنیده شود.
    • دود آبی از اگزوز: خرابی پیستون می‌تواند باعث سوختن روغن و ایجاد دود آبی از اگزوز شود.
    • افزایش مصرف سوخت و روغن: خرابی پیستون یا رینگ‌های آن می‌تواند منجر به نشت روغن به داخل محفظه احتراق شده و مصرف سوخت و روغن را افزایش دهد.

      سهل‌انگاری در تعویض پیستون‌های خراب می‌تواند آسیب‌های بیشتری به موتور وارد کند. خرابی پیستون‌ها منجر به کاهش عملکرد کلی موتور، افزایش مصرف سوخت و روغن، و حتی آسیب به دیگر قطعات مهم موتور مانند سیلندر و میل‌لنگ می‌شود. در صورت عدم تعویض به‌موقع، هزینه‌های تعمیرات موتور می‌تواند بسیار بالا برود.

      پیستون روا استاندارد بدون رینگ عظام، قطعه‌ای حیاتی برای عملکرد موتور است. تعویض به‌موقع این قطعه می‌تواند از مشکلات جدی موتور جلوگیری کرده و عمر مفید موتور را افزایش دهد.

    پیستون یکی از مهم‌ترین قطعات داخل موتور است که در فرآیند احتراق نقشی حیاتی ایفا می‌کند. این قطعه به‌صورت استوانه‌ای طراحی شده و وظیفه اصلی آن ایجاد حرکت خطی در سیلندر است که به حرکت چرخشی میل‌لنگ تبدیل می‌شود. پیستون‌ها از طریق ترکیب سوخت و هوا در محفظه احتراق نیرو تولید می‌کنند و به این ترتیب، موتور خودرو توان لازم برای حرکت را فراهم می‌آورد.
    مشخصات و کاربرد پیستون روا استاندارد بدون رینگ عظام:
    • جنس و ساختار: پیستون‌های تولید شده توسط عظام از آلیاژهای مقاوم در برابر فشار و حرارت بالا ساخته می‌شوند تا توانایی تحمل شرایط سخت داخلی موتور را داشته باشند.
    • استاندارد بودن: این پیستون برای خودروی روا طراحی شده و به‌طور دقیق با استانداردهای مربوط به این خودرو و موتور 1800 سی‌سی آن سازگاری دارد.
    • بدون رینگ: این مدل پیستون بدون رینگ عرضه می‌شود، به این معنی که باید به‌طور جداگانه رینگ‌های مناسب برای آن تهیه و نصب شوند.
    نقش پیستون در موتور
    پیستون‌ها در داخل سیلندرها حرکت می‌کنند و این حرکت به چهار مرحله اصلی در فرآیند احتراق منجر می‌شود:
    1. مکش: در این مرحله، سوپاپ ورودی باز شده و مخلوط هوا و سوخت به داخل سیلندر کشیده می‌شود.
    2. فشرده‌سازی: پیستون به سمت بالا حرکت کرده و مخلوط سوخت و هوا را فشرده می‌کند.
    3. احتراق: در این مرحله، شمع جرقه می‌زند و مخلوط فشرده‌شده را مشتعل می‌کند که باعث انفجار و حرکت پیستون به سمت پایین می‌شود.
    4. خروج: پیستون مجدداً به بالا حرکت می‌کند و گازهای سوخته از طریق سوپاپ خروجی به بیرون هدایت می‌شوند.
    علائم خرابی پیستون:
    • کاهش قدرت موتور: خرابی پیستون باعث نشت فشار از محفظه احتراق می‌شود و قدرت موتور را به‌شدت کاهش می‌دهد.
    • صدای تق‌تق از موتور: اگر پیستون یا رینگ‌های آن خراب شوند، ممکن است صدای غیرعادی از موتور شنیده شود.
    • دود آبی از اگزوز: خرابی پیستون می‌تواند باعث سوختن روغن و ایجاد دود آبی از اگزوز شود.
    • افزایش مصرف سوخت و روغن: خرابی پیستون یا رینگ‌های آن می‌تواند منجر به نشت روغن به داخل محفظه احتراق شده و مصرف سوخت و روغن را افزایش دهد.

      سهل‌انگاری در تعویض پیستون‌های خراب می‌تواند آسیب‌های بیشتری به موتور وارد کند. خرابی پیستون‌ها منجر به کاهش عملکرد کلی موتور، افزایش مصرف سوخت و روغن، و حتی آسیب به دیگر قطعات مهم موتور مانند سیلندر و میل‌لنگ می‌شود. در صورت عدم تعویض به‌موقع، هزینه‌های تعمیرات موتور می‌تواند بسیار بالا برود.

      پیستون روا استاندارد بدون رینگ عظام، قطعه‌ای حیاتی برای عملکرد موتور است. تعویض به‌موقع این قطعه می‌تواند از مشکلات جدی موتور جلوگیری کرده و عمر مفید موتور را افزایش دهد.