جستجو
محصولات
    فهرست نزدیک

    بوش پیستون 405 1800 کاراتک بدون رینگ

    تولید کننده: کاراتک
    بوش پیستون 405 1800 کاراتک بدون رینگ، یکی از اجزای مهم موتور پژو 405 است که به کاهش اصطکاک بین پیستون و سیلندر کمک می‌کند. این قطعه با دقت بالا و کیفیت ساخت عالی تولید شده است.
    35,000,000 ریال
    i h
    بوش پیستون 405 1800 کاراتک بدون رینگ، قطعه‌ای است که به‌طور خاص برای بهبود عملکرد موتور طراحی شده است. این بوش با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فناوری پیشرفته تولید شده و نقش مهمی در افزایش عمر موتور دارد. بوش پیستون بدون رینگ کاراتک، به‌خوبی اصطکاک بین پیستون و سیلندر را کاهش می‌دهد و باعث بهبود عملکرد پیستون و سیستم موتور می‌شود. این قطعه به‌صورت دقیق ساخته شده تا از فرسایش زودرس پیستون و سیلندر جلوگیری کند.

    علائم خرابی:

    • افزایش صدای موتور
    • افزایش مصرف سوخت
    • کاهش قدرت موتور
    • نشت روغن موتور
    • افت کارایی موتور
    بوش پیستون در داخل موتور و بین پیستون و سیلندر قرار می‌گیرد و وظیفه کاهش اصطکاک و سایش پیستون را دارد.
    • کاهش اصطکاک و سایش پیستون و سیلندر
    • افزایش عمر موتور
    • کاهش مصرف سوخت
    • بهبود عملکرد کلی موتور

    بهترین زمان تعویض بوش پیستون در هنگام تعمیرات اساسی موتور یا در صورت مشاهده علائم خرابی است. معمولاً هر 150 تا 200 هزار کیلومتر تعویض می‌شود .
    عدم تعویض به‌موقع این قطعه می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی به پیستون، سیلندر و موتور شود. خرابی بوش پیستون می‌تواند باعث افزایش مصرف سوخت و کاهش عمر موتور شود.
    بوش پیستون 405 1800 کاراتک بدون رینگ، قطعه‌ای است که به‌طور خاص برای بهبود عملکرد موتور طراحی شده است. این بوش با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فناوری پیشرفته تولید شده و نقش مهمی در افزایش عمر موتور دارد. بوش پیستون بدون رینگ کاراتک، به‌خوبی اصطکاک بین پیستون و سیلندر را کاهش می‌دهد و باعث بهبود عملکرد پیستون و سیستم موتور می‌شود. این قطعه به‌صورت دقیق ساخته شده تا از فرسایش زودرس پیستون و سیلندر جلوگیری کند.

    علائم خرابی:

    • افزایش صدای موتور
    • افزایش مصرف سوخت
    • کاهش قدرت موتور
    • نشت روغن موتور
    • افت کارایی موتور
    بوش پیستون در داخل موتور و بین پیستون و سیلندر قرار می‌گیرد و وظیفه کاهش اصطکاک و سایش پیستون را دارد.
    • کاهش اصطکاک و سایش پیستون و سیلندر
    • افزایش عمر موتور
    • کاهش مصرف سوخت
    • بهبود عملکرد کلی موتور

    بهترین زمان تعویض بوش پیستون در هنگام تعمیرات اساسی موتور یا در صورت مشاهده علائم خرابی است. معمولاً هر 150 تا 200 هزار کیلومتر تعویض می‌شود .
    عدم تعویض به‌موقع این قطعه می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی به پیستون، سیلندر و موتور شود. خرابی بوش پیستون می‌تواند باعث افزایش مصرف سوخت و کاهش عمر موتور شود.